Volgers

vrijdag 29 december 2017

Bugaboo - Freebie Friday - Best Friends

Hallo blogmaatjes !

Oohh ! Ik ben zo blij met mijn twee nieuwe volgers ! Jantine en Epie, van harte welkom op mijn blog. Hopelijk kan ik jullie af en toe eens inspireren!

Vandaag kan je weer een leuke freebie krijgen bij Bugaboo! Twee vriendinnetjes. Ik maakte er dit kaartje mee :


Zo leuk deze twee girlies. Komen jullie ook eens kijken wat mijn teamies er mee gemaakt hebben? En ga dan ook eens langs de webshop, dan kan je de freebie downloaden!

Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk deze vriendinnetjes samen op de kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke fleurige kaart Gina, daar wordt ik helemaal blij van :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aaah...wat een lieve digi is dit. Erg leuke kaart ook ermee gemaakt, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo liebe Gina,
    eine wunderschöne Karte hast du mit dem Freebie gestaltet. Ich wünsche dir einen guten Start ins neue Jahr. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk kaartje! Ik sla ze allemaal op, de digi's van Bugaboo.
    Ze zijn zo gaaf! Fijne jaarwisseling voor jou en een goed en creatief 2018`.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so adorable. Love your coloring. Have a wonderful New Year Weekend.

    BeantwoordenVerwijderen