Volgers

woensdag 4 oktober 2017

Nativity

Hallo blogmaatjes !

Welkom Margreet ! Hoe leuk dat je volger bent geworden!

Vandaag heb ik een kaartje voor jullie met een knipplaatje met een stukje uit het kerstverhaal,

het bijzonderste...

de geboorte van kindje Jezus.

Ik heb wel even moeten zoeken voor ik zo een knipvel vond (tussen mijn stapel 😉 ), maar ik wist dat ik het 'ergens' had zitten...

Het plaatje is in 3D opgebouwd.



Dit kaartje doet mee bij de challenge van 52 Weeks to Christmas - "nativity"

Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. mooie kaart GIna
    en wat leuk dat je meedoet met onze challenge!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo liebe Gina,
    eine sehr schöne Weihnachtskarte hast du gestaltet. Ganz liebe Grüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Gina!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi en top dat je meedoet !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan Gina.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig stijlvol kaartje. Zo zie je maar niets weg gooien komt altijd wel weer van pas. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart Gina....wat voor maat is het....hij lijkt best groot!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi, sereen kaartje Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kerstkaart ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen