Volgers

zondag 19 maart 2017

Pastel

Hallo blogmaatjes !

Ik ben heel druk bezig achter de schermen. Ik heb een aantal gastdesigner postjes gewonnen en die kaartjes heb ik nu eindelijk allemaal afgewerkt en bezorgd aan de respectievelijke blog-owners en net al mijn posts ook ingepland.

Ik vind het altijd een hele eer om gastdesigner te mogen zijn, maar vind het wel moeilijk om dan te moeten wachten tot wanneer de post mag verschijnen.

Uiteindelijk had ik nog een kaartje 'op overschot' dat ik niet achter de hand moest houden voor een geplande post ! Yeah !! Dus ik kan jullie nu ook al iets tonen!


Het was een huzarenwerkje dit in elkaar te vouwen, maar het is gelukt! En... als je het kaartje dicht vouwt past ie in een standaard omslagformaat! Handig toch weer !

De digi is een precoloured digi van de My Besties : nov_printables_a1_color_printable
Digi link :
http://www.mybestiesshop.com/store/p4018/My_Besties_nov_printables_a1_color_printable.html

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden ! Groetjes, en nog een fijne zondagnamiddag! Gina

28 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en vrolijke kaart, Gina. En wat heb je dat lieve plaatje mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a lovely card!!!
    Thank you for joining Crafty Friends
    DT Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart.
    Zo'n vrolijke kleuren heb je gebruikt.
    Leuk model
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel leuk model kaartje Gina, in lieve pastelkleurtjes.
    de digi vind ik ook erg leuk en is mooi in gekleurd.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaart in deze zachte pasteltinten
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart en een leuk model, Gina.Schattige digi.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooh wat een leukerd in die zachte tintjes Gina. Gaaf model heb je gemaakt, ik vind het een snoepje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is Supermooi zeg. Prachtig model en heel lieve kleuren. Kan de kaart ook blijven staan? Of is hij topzwaar? Dat had ik pas bij een model. Dat was dan weer jammer. Toen ik hem af had, kwam ik daar achter.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey GerJanne, bedankt voor je complimentjes ! Bij mij blijft de kaart gelukkig staan. Ik heb de foto ook met staande kaart getrokken. Fijne avond! Groetjes, Gina

      Verwijderen
  9. Haha....geduld is een schone zaak, zeggen ze toch altijd? Ik begrijp je wel...over dat wachten met het posten. En dan wacht je keurig en met de automatische post dan heb je een per ongeluk een verkeerde datum in gevoerd....oei. hihi.
    Dit is een pracht van een kaart, mooi model. Prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi dit kaartje Gina...het lijkt wel een heel ingewikkeld modelletje Maar ik vind hem geweldig en ook een hele schattige digi erop die je schitterend heb
    ingkleurd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is gorgeous Gina, such a pretty image and fabulous design - a beautiful card.
    Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wonderful 'kiddie' card, so gorgeous, thanks for joining us at Crafty Friends, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is beautiful! Such gorgeous colours and design!
    Thank you for joining us at Digi Choosday! Jane S (DT) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geweldige verjaardagskaart.
    Gezellig dat je bij onze challenge mee doet, veel succes en tot de volgende keer.
    Liefs Bianca
    DT My Besties Spanish Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk model kaart en mooi ingekleurd. Schitterend
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk model kaart en mooi ingekleurd. Schitterend
    Groetjes Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely card. Cute image.
    Thanks for joining us at Digi Choosday Craft Challenge
    Good Luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. She's a delightful image Gina, lovely card.xx ♥[aNNie]

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Love the card shape fabulous, Thank you for joining us at the Polkadoodles Crafting Challenge weeks 10/11. Helen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hello…. You have made a beautiful card…. Thanks for entering it into our ‘For a Child’ challenge. Good luck in the draw and we would love you to join us again for our next challenge.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fabulous project! I love that image and the colours are so pretty. Thanks so much for joining us at Polkadoodles
    Claire xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart en mooi gekleurd!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh I do love your card a neat shape like a diamond really sweet. Thank you for sharing it with us over at My Bestie 3D and More Challenge Blog. Good luck with your entry. Hugs Andrea DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een schatje heb je deze keer gemaakt Gina. Mooi met die pastel kleurtjes. Leuk dat je weer meedoet in onze challenge en graag tot een volgende keer.

    lieve groet,
    Dorothy, Dt coördinator the Dutch My Besties

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gorgeous card, thank you for your participation at My-Besties french challenge! Good luck to you!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wunderschöne Karte, danke für deine Teilnahme bei der My Besties Challenge Deutschland
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen