Volgers

woensdag 8 februari 2017

Ik word grote broer

Hallo blogmaatjes !

Eindelijk heb ik mijn derde babykaartje af kunnen werken. Ik zag het idee bij Marleen en omdat ik zelf een kaartje wilde maken voor iemand die 'grote broer' gaat worden, vond ik dit modelletje ideaal!



Grotendeels alle materialen van Marianne Design, behalve dan het safaripapiertje. Grote broer zijn kamer is namelijk in safaristijl ingericht. Zelf wordt hij twee dit jaar.

Ik denk dat hij dus wel blij zal zijn met dit kleurrijke kaartje.

Gebruikte MD materialen: Paperblok PB7051 Eline's Sweet Stars; COL1421 Baby Essentials; COL1422 Baby Animals; plaatjes uit knipvel AK0064 en AK0065; tekststempel uit EC0096 Eline's vintage; Cr1332 Craftable Basic - square en Df3432 Design folder: Sweet hearts

Dit kaartje doet mee bij volgende challenges:
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ! Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die van jou is ook erg leuk gedaan Gina....zelfde model en idee als die van mij. Jij hebt hem ook wel erg leuk opgebouwd hoor. Prachtig geheel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is lief Gina en wat een leuk idee om de grote broer ook een kaart te sturen. Zo wordt ook hij bij de feestelijkheden betrokken. Je hebt alle "paneeltjes" lief gedecoreerd in zachte kleurtjes, mooi hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig uitgewerkte kaart Gina!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Gina! Het blijft een leuk model.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A fabulous card Tina, lots of super details and great design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zal grote broer blij zijn met deze leuke kaart, helemaal af. Mooie bloemenkaart heb je voor je collega gemaakt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schitterend babykaartje Gina...een super gaaf modelletje en hele schattige details erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Gina
    Wat leuk om een kaartje te maken voor de grote broer, hij is supermooi.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaart! Heel mooi, dat zal grote broer vast leuk vinden. Heel mooi.
    Dank-je-wel voor je 3de deelname aan de FEESTchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen