Volgers

vrijdag 6 januari 2017

Zwart-wit

en hallo blogmaatjes, hier ben ik nog eens...

Dit keer met een minder "kleurrijk" bericht, maar soms hebben we ook deze kaartjes ook nodig...

Eigenlijk ben ik een tijdje geleden aan de slag gegaan voor de challenge bij Knutsel en Kadootjes. Het thema is daar one layer. Dus ik dacht stempelen maar...

Ik ben daar geen held in, dus ik heb eigenlijk nog twee andere probeersels klaarliggen met dezelfde stempel (CS02926 van Marianne Design). Ze hebben elk wel "iets"... One Layer is dit al zeker niet geworden, maar ik wil het jullie toch tonen.


Nu toch eens kijken wat ik met die twee andere afdrukjes kan...

Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje in deze tinten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en heel stijlvol kaartje Gina !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Gina...
    heel stijlvol, en deze worden altijd heel erg gewaardeerd door de nabestaanden

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is fabulous Gina, such a wonderful scene.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat jammer dat het niet gelukt is met de one layered card. Want deze is prachtig!
    Ik hoop dat je nog een poging waagt.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a fabulous scene in neutral colours. love this. {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen