Volgers

dinsdag 31 januari 2017

Winter

Hallo blogmaatjes !

Bedankt voor jullie leuke reacties bij mijn pinguin-kaart. Ik ga er nog een gelijkaardige maken denk ik, heb nog wat pinguinetjes over - hihi !

Vandaag een winterkaartje met een Bestietje. Het is weer een pre-coloured printable, en deze keer heb ik hem niet alleen bewerkt met glitterstickles, maar ook met mijn twee "Wink of Stella Brushes". Heb er twee gewonnen bij Cards & Scrap (donkergroen en geel). Kon het uiteraard niet laten deze eens uit te proberen. De laarsjes en de dots in het mutsje kregen een extra laagje. Heel leuk resultaat!




Dit kaartje doet mee bij volgende challenges :
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden ! Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. Heel mooi weer dit kaartje Gina....en heel leuk weer dat bestieplaatje ..en mooi sprankelend gemaakt met je glitter bruchpennen...ik heb zaterdag de clear gekocht...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk winterkaartje Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderschön liebe Gina, danke für die Teilnahme an der My Besties Challenge Deutschland
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so pretty Gina, lovely colours and great design - the little dog looking up at her is adorable.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen

  5. En ook deze is weer super leuk.
    Dankjewel voor het meedoen bij My Besties Ducth Girls Design Challenge.
    En succes met je deelname.
    Groetjes, Linette (DT

    BeantwoordenVerwijderen