Volgers

vrijdag 13 januari 2017

Vrijdag de 13de

Hallo blogmaatjes !
 
Doet dit bij jullie iets ? Denk je er wel eens aan ?
Ik vond volgende quotes op het internet:

Vrijdag de dertiende...

Ongeluk zit in een klein hoekje.

Gelukkig is de wereld rond !

 
 

Jawel, ik denk daar toch wel aan. Anders zou ik mijn post zo al niet genoemd hebben. Hihi ! Los van vandaag probeer ik ook niet onder ladders door te lopen, en als ik een zwarte kat de straat voor mijn neus zie overschieten slik ik ook even, hmmm... ??

Maar ik ben uiteraard blij dat het vrijdag is! Want vrijdag is MIJN vrije dag ! LOL !

Ik heb het malletje LR0338 van de kat van Marianne Design tussen mijn hobbyspullen, maar denk niet dat ik er al ooit iets mee gedaan heb, dus vandaag leek me een ideaal moment...


Klein detail (letterlijk en figuurlijk) de kleine muisjes zijn eigen fabrikaat - hihi ! Los met de hand getekend en fijntjes uitgeknipt... Zie je wel dat je zelfs de kleinste prutsjes papier nog kan verwerken! LOL!

En wat storm "Dieter" betreft... vandaag komt die over België. Vooral de kust krijgt de volle laag denk ik. Hier is momenteel weinig wind, het heeft al geregend, gehageld, gesneeuwd, de zon heeft geschenen, een beetje van alles door elkaar dus... We zijn op onze hoede van wat misschien nog komen gaat...

Alleszins, iedereen een fijne vrijdag ! Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Blijf jij dan vandaag maar lekker binnen Gina ! Dan kan je niets overkomen ! Ik vind dat je een heel erg leuke vrijdag-de-dertiende-kaart hebt gemaakt met de zwarte kat :)
    Hier schijnt de zon intussen volop ... Ik hoor net dat de politie hier op de kaaien toch nog wagens aan het takelen is, je zou denken dat de mensen intussen toch weten dat ze hun wagen daar nu niet mogen zetten ....
    Geniet van je vrije dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit op de bus onderweg tussen Oostende en koksijde, veel wind maar gelukkig geen storm, nat ook, de sneeuw viel gisteravond maar was vanmorgen niet meer te zien...
    Ik vind je kaartje super. Je muisjes ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje en die muisjes heb je ook nog fantastisch gemaakt.
    Gelovig in die vrijdag de 13de, neen dat is niks voor mij.
    Slecht weer, maar als ik deze morgen het nieuws hoorde, zijn wij d'er tot hiertoe al goed aan ontsnapt. De kust zal het meest hinder hebben, maar misschien staat het binnenland nog wel wat te wachten, wie weet?
    Gezellig weekend !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart.
    O..vrijdag de 13de, niet bij stil gestaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous card Gina, a fun silhouette cat and great paw prints.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I was happy today!! Hoorde het pas om 18.00 dus echt niet aan gedacht. Leuke kaart weer!
    De wind valt gelukkig mee en ....de 13e is bijna voorbij voor je, hihi!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gina,
    wat een gaaf kaartje! EN vrijdag de 13e, ja, dat maakt mij dus echt niet uit. Tot mijn verrassing kwam er en vriend onverwachts langs en at mee. Dat maakt mij dus gelukkig...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen