Volgers

woensdag 11 januari 2017

Pluk de dag

Hallo blogmaatjes

Vandaag weer 'zomaar' een kaartje. Ik moet zeggen, gewoonlijk volg ik altijd wel ergens een challenge, want de opdrachten die je daar dan krijgt geven mij net inspiratie.
Dit jaar (en dat is nog maar net begonnen - hihi) valt het me bij mezelf op, dat ik 'zomaar' kaartjes begin te maken.
Ik vertrek vanuit het plaatje en dan bouw ik de kaart er rond.

Ik blijf nog even bij mijn 3D-plaatjes. Het geeft toch iets extra op je kaart... Dit keer heb ik gekozen voor een mooie roos.

Deze kaart kan misschien toch wel meedoen bij Scrapping4Fun #81 - Bright colours

Wat vinden jullie ervan? Groetjes, Gina

11 opmerkingen:

  1. Een hele mooie kaart met leuke bijpassende tekst Gina. Deze kaart fleurt meteen deze donkere sombere dag op :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schitterende kaart.
    Mooi plaatje en prachtige opbouw.
    Erg leuk gedaan Gina.
    Wist je niet dat ik in het DT van Beccy zat?
    Al vele jaren hoor en ik vind het daar echt super.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige roos ! Heel erg mooi kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart Gina! Je bent niet bij te houden voor het moment!
    ivm kleuren: ik heb deze FCP nu gebruikt zonder terpentine, kwestie van ze wat gewoon te worden zo. kan met terpentine ook, deed ik nu ook met mijn derwents, maar ik heb er niet zoveel kleuren van en deze polychromos geven volgens mij meer kleur af. Tot nu had ik een doezelaar per potlood, kan nu niet meer met al die nieuwe, moet eens kijken naar fijn schuurpapier of zo om ze dan telkens te kunnen afwrijven...
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is dit kaartje Gina...en die mooie roos is echt de blikvanger van je kaartje...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi hoor! Ik heb ook nog en boel van die plaatjes liggen, uitgeknipt en geplakt. Binnenkort maar eens wat maken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, what a beautiful creation.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die mooie roos is echt een blikvanger! Mooie kaart hoor.
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card and colours. Love the 3-D rose
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://Scrapping4funChallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey
    Beautiful work, great colors
    Thank you for participating in wyzwaiu on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful!!! Thank you so much for participating in the Scrapping 4 Fun Challenge and good luck.

    BeantwoordenVerwijderen