Volgers

zondag 8 januari 2017

One layer

Hallo blogmaatjes !

Het is me gelukt ! Na een paar verwoede pogingen, een one layer kaart gemaakt,...
die niet in de papierbak is beland...

"One Layer" is de opdracht bij Knutsel en Kadootjes en dat vond ik een leuke uitdaging!

Dit is mijn kaartje geworden :

 
Heel toevallig, maar de kleine stempeltjes van de ijsvogel (denk ik toch?) pasten hier het beste bij... Hihi! Je ziet... ik ben nog helemaal in de ban van deze mooie verschijning dit weekend!

Werkwijze: Een eigen 'mal' gemaakt door 4 vierkantjes uit te stansen op gelijke afstand van elkaar uit een stuk stevig papier. Dit op mijn kaart op de juiste plek bevestigd (ik doe dit met post-its). Dan met een stempelsponsje en drie kleuren stempelkussen (geel, groen, blauw) de vakjes ingekleurd. De vogeltjes gestempeld en de tekst (en dan maar hopen dat ik alles van de eerste keer goed stempel!). Ik ben tevreden met het resultaat!

Ben benieuwd wat jullie van mijn probeersel vinden ! Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Super Gina! Het is je zekers gelukt. Hij is prachtig geworden.
    Dank je wel dat je meedoet bij K&K.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderschöne Karte, gefällt mir sehr gut
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie subtiele kaart.
    Heb je heel leuk gedaan.
    Mooi zacht van kleur.
    Groetjes en fijn avond.
    Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi, je blijft idd in je thema van de voorbije dagen ;-)
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart ! Tof gedaan met je zelfgemaakte mal ! Heel schattige vogelstempels !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schitterend one layerkaartje Gina...zo mooi die pastelkleurige vierkantjes en daar die leuke ijsvogel op gestempeld een PRACHTIG geheel is het geworden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gina dit kaartje is echt super ... zo mooi met die pastelkleurtjes ... Ik zeg ... heel erg knap gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed gelukt deze kaart. Mooie zachte kleuren!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er mooi uit Gina, bedankt voor je bijdrage bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous card Gina, a perfect one layer design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen