Volgers

vrijdag 20 januari 2017

One Layer CAS

Hallo blogmaatjes !

Dit was zwoegen ! Ik ben een paar uurtjes bezig geweest met wat ze noemen een 'Clean And SIMPLE card" - Hihi !

Achteraf bekeken is het simpel, maar tegen dat je daar bent !

Dit was mijn eerste probeersel. Het hart en het beertje stonden er vrij snel op. Die 'truc' heb ik al door LOL. Hart met kartelrand uitgestanst uit een ander stukje papier en dit als mal gebruikt op de goeie kaart. Met een sponskussentje met rode inkt het hart 'opgevuld'. Daar bovenop het beertje gestempeld en ingekleurd. So far so good....

Maar dan zat ik daar met mijn kaart, er moest nog tekst op. Tussen al mijn stempels zitten zoeken. Met losse lettertjes iets proberen te maken, maar ik was niet overtuigd dat ik het goed ging vinden. Dan de tekst uit een stickervel gehaald. Het rood past er alleszins mooi bij.

 
Maar eerlijk is eerlijk, met die plakletters is het geen 'one' layer. Wat ben ik streng voor mezelf!
Dus de plakletters er terug af. 't Is niet de eerste keer dat ik een kaartje 'herbouw' - hihi !
 
Dan toch maar gewaagd deze fijne "kusjes"stempel rechtstreeks op de kaart te zetten. Ik vond het kaartje dan nog te kaaltjes en heb het lot uitgedaagd door er ook nog een fijn rood potloodlijntje rond te trekken...
 

 
 
Oef, ben toch tevreden met het resultaat! En jullie ?
 
Dit kaartje doet uiteraard mee bij Knutsel en Kadootjes! Mijn tweede bijdrage...
 
Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig! Wat een lief kaartje! Dank je voor het meedoen bij ons van K&K!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Gina wat ben jij streng voor jezelf hahaha ... maar je kaartje is wondermooi geworden ... het potloodlijntje staat er erg goed bij ...
    Groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn super ! Ik ken het gevoel, zo zwoegen met een CAS-kaartje ! Het is ook een gave he CAS !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a sweet card Gina, an adorable image.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoepje...
    Bedankt voor je deelname bij K&K.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg lief kaartje geworden zo met de kusjes! Oef, wat kan het soms een 'kwelling' zijn, hè. Maar je mag tevreden zijn hoor! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen