Volgers

zondag 22 januari 2017

Liefde is... Samen Spelen

Hallo blogmaatjes !

Het idee van dit kaartje had ik al langer en nu heb ik het eindelijk eens uitgewerkt.
Past perfect binnen de opdracht bij Marianne Design Divas "Hearts".
De divas zijn geïnspireerd door het liedje van Phil Collins, Two hearts. Ik zat met mijn gedachten bij de Panini stickers "Liefde is..."

Ik verzamelde die gretig, zo'n 35? jaar geleden en als ik even zoek, vind ik ze zeker allemaal terug. Hihi ! Ik heb die niet ingeplakt gehad, dus zitten ze nu allemaal verzameld in een doos. Misschien kan ik daar ook eens kaarten mee beginnen maken???

Hier heb ik nog gewerkt met een Marianne Design plaatje uit een kerstknipvel.


Basis is rood cardstock dat ik in drie ril. Maten zijn afhankelijk van het hart dat je gaat gebruiken aan de zijkanten. Je kan zelf een hart tekenen. Ik heb de mal van MD gebruikt CR1225. Binnenste hart voor de kaartvorm. Gekarteld hart in wit cardstock langs de achterkant opgeplakt. Achter het middenstuk CR1332.

Plaatje komt uit DDK3212, de duifjes uit 3DHM0060 . Tekststempels uit PL1506 en PL1508. Labeltjes CR1369 en LR0187. Bloem LR0406. Enamel dots uit PL4509

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Een hele fijne (koude maar) zonnige zondag iedereen ! Groetjes, Gina


10 opmerkingen:

  1. prachtig dit kaartje Gina...zo een gaaf modelletje en zeker met die hartjes en de rode kleur een super leuk geheel...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad een prachtig modelletje! Lief zo met die harten. Het wachten waard, hihi! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stunning card Gina, love this creative piece..x{aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart ! Oh de Liefde is .... plaatjes ... die vond ik geweldig !!!! Je had er ook scheurkalenders van he !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi Gina!
    die liefde is-plaatjes staan nog altijd in de krant, blijven leuk!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gina, hij is super!! Wat een leuk model zo! En net plaatje is erg lief.
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en details en eenleuek digi. Alles past perfect bij elkaar
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is gorgeous Gina, a fabulous image and brilliant design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig modelletje Gina!
    Die harten maken het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O, zo leuk dit! Mooie kaart!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan onze challenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen