Volgers

vrijdag 27 januari 2017

Babykaart

Hallo blogmaatjes !

Jullie gaan hier waarschijnlijk een aantal babykaarten zien passeren. Ik heb een aantal must-do's op mijn lijstje staan en babykaarten is er daar al eentje van. Ik heb zopas de nieuwe spulletjes van MD besteld gehad en die deze week geleverd gekregen, dus nu kan ik er aan beginnen!

Dit is mijn eerste kaartje dat ik vandaag heb gemaakt. De leidraad hier is de sketch van Marianne Design Clubs.

 
En dit ligt nu al tussen mij en mijn toetsenbord. Zien dat ik niet te hard zucht, of nies - hihi ! Prachtig die stansen, maar zoooo klein !

 
Voorlopig zit in de meisjes variant, maar ik ga voor alle zekerheid toch ook 'blauwe' versies maken!
 
Gebruikte materialen: Paperblok PB7051 Eline's Sweet Stars; COL1422 Baby Animals; COL1421 Baby Essentials; plaatje uit knipvel AK0064. labeltje uit CR1369.
 
Dit kaartje doet mee bij volgende challenges:
Een hele fijne vrijdag iedereen! Nu ga ik eerst een wandelingetje maken met de hond! Groetjes, Gina

12 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje ! Wat een leuke spulletjes heb je om mee aan de slag te gaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijkerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuk kaartje Gina!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha....adem inhouden voor je alles van je bureaublad blaast :o)
    Maar wat een super leuke kaart heb je al met je nieuwe spulletjes gemaakt, Gina. Ben benieuwd naar de rest!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Gina. Ik ga morgen naar Doe@ding. Het zou kunnen datt deze ook nog in mij. Mandje belanden... Hoewel ik al veel babystanskes heb, maar ze zijn zo koddig he.
    Amuseer jullie in de Ardennen. Wij zijn nu bijna in Antwerpen.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A really pretty card Gina, such a jolly baby.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige babykaart. Gaaf zijn de stansjes
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Gina, wat een schat van een MD baby kaart, mooi die laagjes en die kleine details zoals het gevouwen oortje maken het helemaal kompleet, succes bij MDD en MDKD, ciao Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Enig kaartje in een prachtige kleurencombinatie. En zeker voor de geboorte van een meisje.
    Groetjes en hopelijk heb je geen niesbui gekregen :-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje, Gina! Op het moment nies ik alles bij elkaar dus slecht plan dit voor mij, haha. Wel handig om gelijk een heleboel te stansen als je tenminste weet wat je wilt maken, ik bedenk vaak ter plekke wat er bij moet. Maar je kunt zo lekker productief zijn. Veel knutselplezier vandaag! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen