Volgers

maandag 13 juni 2016

Fabulous

Hallo allemaal !

Fabulous Happy New Year ! Tja, dat zou eigenlijk de titel geweest zijn van deze post, als het tenminste Nieuwjaar was... OeiOei! Ik zit volledig mis in mijn seizoenen... Maar ja...
Ik deed graag nog mee met een aantal Besties challenges en mijn inspiratie bleef steken bij de kerst-Besties. Ik ga jullie met een aantal kerst en nieuwjaarskaarten bestoken. Hihi !

Dit is nummer 1:

 
Persoonlijk vind ik die kleurrijke tekst wel leuk. Plaatje gemat op een witte achtergrond en stikselrandje gegeven. Dat op zwart cardstock met kartelrand. Nog een dessinpapiertje er achter en de kleine zilveren tekst onder het plaatje er bij.
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
 
Dit kaartje doet mee bij :
Nummer twee komt er zo dadelijk aan! Groetjes, Gina
 
 

 

5 opmerkingen:

  1. toffe kaart, ook de kaart met bestie en kerstman is mooi!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuke kaart Gina en je kan ze al maar klaar hebben he de kerstkaarten !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Gina ,bastel schnell eine Sommerkarte diese niedlichen Schneemänner .....brrrrr ,ich friere. Trotzdem ist es eine fröhliche Winterkarte sehr stimmungsvoll!Vielen dank für deine Teilnahme mit drei Karten an der My-Besties Deutschland Design challenge!
    Liebe Grüße deine Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is very Fabulous thank you for joining into our challenge at My Besties Aussies challenge
    Michelle xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card... so cute.
    Thank you so much for joining us at My Besties Aussie Challenge. Hugs Rose DT xxxx

    BeantwoordenVerwijderen