Volgers

zaterdag 9 januari 2016

Smile

Hoi hoi ! Hier ben ik nog eens !

Ik kon het niet laten... Omdat Gudrun de moeite nam om vlijtige bloggers op de Marianne Design Kreadivas een prijsje te geven (en ik die won :) :)  ) , wil ik natuurlijk een extra inspanning leveren !

Dus een tweede kaartje voor de Marianne Design Kreadivas !


Zelfde papierblok gebruikt als het vorige kaartje 'Joy', nl. Shabby Chic PK9121; zelfde knipvel DDK3220; zelfde bloem Lr0142 Creatable poinsettia mini en takje Lr0157 Creatable decoratieve elegantie.

En hier zijn ze nog eens samen. Ik vind het best leuk om gelijkaardige, maar toch net iets andere kaartjes te maken.


Ook dit kaartje doet dus mee bij:
Ik kijk al uit naar jullie reacties ! Groetjes, Gina

4 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig Gina !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou eigenlijk niet kunnen zeggen welk van deze 2 ik het mooiste vind, ze zijn allebei super!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent lekker bezig Gina, 3 kaarten op een rij. Ze zijn prachtig hoor en vooral deze is super gedaan.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee prachtige kaarten, ik vind het heel mooi zoals ze allebei in deze tinten zijn gehouden. En het papier past perfect bij de plaatjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen