Volgers

zondag 10 januari 2016

Cirkels en sterren

Hallo allemaal !

Ik ben aan de slag gegaan met mijn nieuwe mal van My Favourite Things, Blueprints 21. Geweldig toch? Je hoeft enkel nog een passend papiertje te kiezen en met de mal puzzel je zo een kaartje in elkaar.


De cirkels in het dessinpapier, doen me een beetje aan vuurwerk denken. De sterretjes laat ik terugkomen in de halve sterrencirkel van Marianne design. De tekst komt uit een stickervel.


Met dit kaartje wil ik meedoen bij het Kaartjes Inspiratie Challengeblog #76 thema Nieuwjaar.


Eenvoudig maar ik vind het wel iets hebben, al zeg ik het zelf :)



Groetjes, Gina

14 opmerkingen:

  1. Als mooi door het mooie DP en de mooie kleurencombinatie ook! heel toffe kaart!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke nieuwjaarskaart is dit geworden, Gina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig nieuwjaarskaartje Gina...alles past zo mooi bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke nieuwjaarskaart. Ik had even opgezocht wat voor mal het was, ziet er superhandig uit.
    Je rood/groene kerstkaartje is ook mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke nieuwjaarskaart. Ik had even opgezocht wat voor mal het was, ziet er superhandig uit.
    Je rood/groene kerstkaartje is ook mooi geworden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel aparte, leuke kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie en strakke kaart! leuk dat je meedoet aan de challenge bij KIC! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaatje Gina, een leuk ontwerp!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke nieuwjaarskaart Gina! Mooi dp en wat is jouw nieuwe stans mooi!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A fabulous card Gina, such a brilliant design.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaart, heeft niet meer nodig! Leuk dat je mee doet met de challenge van KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart Gina. Bedankt voor het meedoen bij KIC. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mal zeg en een mooie kaart heb je er mee gemaakt.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen