Volgers

donderdag 21 januari 2016

52 weeks - week 3

Hallo allemaal !

hier ben ik nog met kerstkaartje voor week 3 bij 52 weeks to Christmas.
Het is er eentje met een 3D-plaatje geworden en de Blueprints van MFT als basis.

 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden !
 
Ik wil ook even iets checken... Maandag, 1 volger kwijt, dinsdag 1 volger kwijt. Ik ben al blij dat ik er intussen niet meer kwijt ben. Ik ben zo blij met mijn groepje volgers :)
Ik denk echter niet dat het de bedoeling was van die twee volgers om mijn blog niet langer te volgen... hoop ik toch... zit hier met een pruillipje...
 
Een tweetal weken geleden las ik bij Pauline dat zij volgers kwijt was omwille van een wijziging met blogger of Google. Iets van dat alleen nog google-volgers je blog zouden kunnen volgen en die met een andere account systematisch zouden verwijderd worden? Voor mezelf viel het me ook nog op vorige week dat ik precies een paar posts had gemist op blogs die ik zelf volg? Ik weet niet wat er allemaal gebeurt, maar ondervinden jullie ook zo iets?
 
Groetjes en nog een fijne avond! Gina

18 opmerkingen:

  1. Hoi Gina, wat een lieve kerstkaart met die lieve sneeuwpoppen erop. Je hebt hem leuk gedecoreerd vind ik. Wat er met de volgers aan de hand is weet ik ook niet maar bij mij waren er in 2 dagen ineens 6 volgers weg en een paar dagen later weer twee. Ik heb ook wel eens het idee dat niet iedereen meer in mijn leeslijst verschijnt maar wat we er aan kunnen doen? Ik weet het echt niet...:(
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Gina, zo lief de sneeuwpopjes.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi, lieve kerstkaart Gina ... zo mooi met die hartjes ...
    Ja hoor ik ben ook al volgers kwijt ... ik dacht eerst dat ze mijn kaartjes niet meer mooi vonden hahaha ! Ik vind het wel jammer ....
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gina wat een leuke kaart. Een heel mooi plaatje heb je gebruikt. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A fabulous card Gina, a wonderful image.
    I lost a couple more followers earlier this week as well.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb er ook last van ! Komt vanzelf wel weer goed zeker ? Ik heb al zo veel veranderingen meegemaakt met Blogger, al moet ik zeggen dat ik de leeslijst waarin de berichten kwamen die je nog niet gelezen had handiger vond dan nu, maar ach we passen ons aan !
    Je kaartje is super hoor !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart in rood/wit, mooi plaatje. Volgers ben ik nog niet kwijt maar ik kom wel eens bij iemand op het blog en dat ik de vorige post gemist heb, stond niet in de leeslijst.
    Computers en dergelijke zijn leuk als alles goed werkt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig winters kaartje Gina, wat een geweldig leuke sneeuwpopjes erop...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi, helemaal leuk dit kaartje!
    (en ja..ook ik raakte afgelopen maand ineens wat volgers kwijt. Geen idee of dit een fout van blogger was of dat men zichzelf had afgemeld.)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is errugggg mooi Gina, een schitterend plaatje mooie kleuren en hele mooie hartjes!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezelligerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo liebe Gina,

    eine wunderschöne Karte ist das geworden. Das Schneemannpärchen ist so zauberhaft. Gefällt mir sehr gut. Ganz liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful creation Gina, love this gorgeous work of art.... {aNNie}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een mooie kerstkaart met lieve sneeuwpoppen erop. Super gedaan en mooie kleuren gebruikt. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart en het plaatje is enig!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaart en mooi plaatje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lieve kerstkaart Gina! Ik lees overal dat er volgers verdwijnen en Blogger heeft inderdaad een wijziging doorgevoerd waardoor niet alle manier van volgen meer worden ondersteund. Ligt niet aan jou denk ik en anders missen zij veel moois op jouw blog ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen