Volgers

vrijdag 8 mei 2015

Vlinder

Een paar weken geleden plaatste Rosina een CAS-kaartje met de vlinder van Marianne Design.
Ik vond dat zo'n mooie manier om die vlinder te verwerken, dat ik haar kaartje heb gelift... Dank je wel voor het ideetje, Rosina! :)


Met dit kaartje wil ik meedoen aan de Challenge bij Marianne Design Kreadivas, waar ze nog steeds een kaartje in pastel willen zien.

Gebruikte MD materialen: Pk9123 Paperbloc Sweet Roses; Col1314 Tab with text - NL (stempeltje fijnde dag); Lr0326 Creatable Bow (M); Cr1205 Craftable vlinder

8 opmerkingen:

  1. Schitterende vlinder!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Gina. Het is echt een hele leuke manier om de vlinder te gebruiken.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt het kaartje heel leuk gelift Gina! De vlinder is hier inderdaad perfect voor :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kijk dat vind ik geweldig dat je mijn kaartje gelift hebt Gina....ook deze van jouw is super gaaf...SCHITTEREND.
    daar is bloggen nou heel leuk voor om heerlijk bij elkaar inspiratie op te doen....dank je wel dat je het ook vertelt heb....

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a beautiful card Gina, such a gorgeous butterfly.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Totally fabulous!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s and good luck,
    Hugs Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je mij blog gevonden heb. Ook ik ben je gaan volgen want je maakt prachtige kaarten ook!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen