Volgers

maandag 25 mei 2015

Triple Time Stamping

...en terug van weggeweest...
Superleuk Anita dat jij mij ook bent gaan volgen. Welkom!

Ik ben er even tussen uit geweest. Maar eigenlijk zou ik hier nog niet terug moeten zijn... zij het niet dat wij van't weekend met een klein huurautootje terug uit Frankrijk zijn gekomen, terwijl ons campertje nu ergens moederziel alleen achtergebleven is met een kapotte koppeling!!!
Geluk bij een ongeluk... we passeerden net een garage toen het gebeurde... Met een enorm gepiep zijn we nog de parking opgedraaid. En daar staat ons beestje nu... ocharme !
Het had geen zin om hem in die garage ginder te laten herstellen. We stonden net voor het verlengde weekend, garage ging toe, stukken nog te bestellen, zou veel te lang duren. Dus herstelling gebeurt in Belgiƫ. Nu is het wachten tot hij met de vrachtwagen naar Belgiƫ kan worden gebracht...
Doet wel raar hem daar zo in de vreemde achter te laten... Zal blij zijn als ik 'm terugzie :)

Vandaag me dus terug aan mijn hobbytafel genesteld. Zoveel blogberichtjes gemist! Ben al bij een paar van jullie langs gegaan. De anderen hebben nog een bezoekje te goed!

Vandaag loopt een challenge af bij Cards & Scrap met de leuke techniek Triple Time Stamping. Heb dan toch nog de zin gevonden om me hier aan te zetten...

Dit is mijn kaartje:

 
Groetjes, Gina

10 opmerkingen:

  1. Och Gina, ik zie je campertje echt al moederziel alleen staan. Ik hoop voor je dat jullie snel herenigd worden.
    Mooie kaart heb je gemaakt. Leuk idee om met deze stempel te doen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach....wat een pech hadden jullie....hopelijk kan het nog opgeknapt worden.
    Je kaartje is heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech, nooit leuk om je spullen ergens achter te moeten laten.
    Je kaart is super gaaf geworden!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat vervelend om je campertje achter te moeten laten. hoop voor je dat hij snel weer naar huis komt.
    Je kaartje is prachtig!!!

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och Gina, wat een pech is dat om jecampertje daar achter te moeten laten....hopelijk gaat het allemaal nog goed komen met de reparatie...
    Je kaartje is heel leuk ....mooi gedaan met deze techniek...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Gina welkom terug! Wat een ontzettende pech hebben jullie gehad! Echt super jammer dat jullie vervroegd terug moesten komen van vakantie :( Ik begrijp heel goed dat het niet leuk is om de camper achter te laten bij een vreemde en dat jullie heel blij zullen zijn als jullie de camper weer terug hebben! Hopelijk is dat heel snel :) Jouw kaart is prachtig geworden! Heel mooi opgebouwd, mooie kleuren en mooie stempels :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof gedaan met deze stempel, leuk met het paars!
    Jammer van jullie camper en de helaas ingekorte vakantie! Hopeljk is alles snel weer ok!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt er ook iets moois van gemaakt! Wat een pech met je campertje, hopelijk komt ie als herboren terug en kun je er weer lekker mee op uit! Groet Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Gina!
    Wat jammer dat jullie de vakantie hebben moeten inkorten vanwege de camper....hopelijk hebben jullie toch kunnen genieten.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen