Volgers

vrijdag 6 maart 2015

"This makes me happy"

Dit is deze week de Challenge bij Less is More. "CAS", nog steeds niet mijn sterkste kant, maar gewoon al omwille van het thema wilde ik dit met jullie delen...
Ik schakel over op het Engels want de creators van het blog zijn Engelstalig en willen ook weten 'wat' mij happy maakt :)

When it wasn't clear enough yet... :) it is my dog that makes me happy! My little Westie, called "Beetleke"... She is almost 14 and oh so cute, lovely, adoring, devoted, affectionate, ... ! We do not have children, but she is as a child to us. She is the spill of our lives, both my husbands and mine...

This is the card I have made. I have tried to keep it very simple :)


Looking forward to your feedback...

9 opmerkingen:

  1. I'm with your there - your dog is so cute
    Thanks so much for sharing and taking part.
    Sarah xx
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gina ik vind het een mooie CAS kaart! Heel leuk met de tekst en jouw kindje :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige CAS kaart Gina....leuk gedaan met de tekst.

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg leuke kaart en lief wat je erbij hebt geschreven.
    Jullie hebben ook een erg leuk hondje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a sweet card Gina, a cute image and perfect papers.
    Your little dog looks adorable as well.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kan het toepasselijker? superlief kaartje! Beetleke zal weer in de wolken zijn met al die aandacht!!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, Gina. ☼
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry for my late visit Gina, what a fab card for our happy challenge!
    Thanks so much for joining us
    Anne
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen