Volgers

vrijdag 20 februari 2015

Vintage

Vintage passeert niet zo vaak mijn hobbytafel, maar hierbij toch een poging om een romantisch vintagekaartje te maken...

Het is de eerste keer dat ik de randjes van mijn papier een beetje afschuur...
Hoort wel bij vintage, vind ik...


De sketch heb ik van http://de-schatkist.clubs.nl/forum/algemeen

Gebruikte materialen: Pb7046 Eline's Winter Pastels; Vk9533 Knipvel Vintage children 1; swirl uit Lr0112 Creatable Frame cirkel en uit Lr0141 Creatable Double frame; Col1324 Banners & tekst every day; postzegel uit Col1337 Eline's envelope. Stoffen bloempjes met een zilverkleurig splitpen als bloemhartje. De embellishments heb ik net uit de Action :)

8 opmerkingen:

  1. Wauw Gina! Wat is dit schitterend! De afgescheurde randen zijn heel mooi :) De kleuren zijn fantastisch en de materialen die je hebt gebruikt ... top!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooie kaart Gina! Mooie combinatie van kleurtjes en materialen!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige vintagekaart heb je van de sketch gemaakt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en super ornamenten!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Gina. Wat een prachtige kaart is dit. IK zie veel meer leuke creaties ik ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen