Volgers

zaterdag 14 februari 2015

Valentijn

Niet iedereen viert het, maar toch is het vandaag Valentijn...

Ik ben blij dat ik er in geslaagd ben zelf iets te maken voor mijn ventje. Ik denk dat hij het ook wel leuk vindt wanneer er tussen al dat knutselgedoe ook eens iets voor hem bijzit...

Ik heb een doosje gemaakt waar ik vier cakejes heb in verpakt. Mijn kaartje had ik al klaar. Hier heb ik nog een foto van mezelf en ons hondje, Beetleke, ingezet. De foto heb ik afgewerkt met een hartje.

Ik ben zelf wel tevreden met het resultaat... eenvoudig, maar de tekst spreekt voor zich...


 
 


Fijne Valentijn iedereen!

4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig geschenkje heb jij gemaakt voor je man Giny ... Een geweldig mooi doosje en dan met die prachtige, lekkere cakejes erin ... Ik denk dat er daar bij jullie iemand gelukkig gaat zijn ...
    Een heerlijke Valentijnsdag !
    Groetjes, odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Gina wat ontzettend mooi! Schitterend geschenk voor je mannetje ... echt super!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Gina, mooi papier ook waarmee je je doosje gemaakt hebt!
    Geniet nog van jullie valentijnsdag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is gorgeous Gina, such a fabulous gift.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen