Volgers

maandag 26 januari 2015

Ronde kaart (2)

Eerst wil ik Tinie welkom heten. Leuk dat je volger werd op mijn blog!

Ik wil me nog eens wagen aan een ronde kaart. Deze keer heb ik er een wintersportkaartje mee gemaakt. Dit is de challenge bij Marianne Design Kreadivas:
challenge # 6 Alles geht mit Marianne Design + Option Wintersport


Ik heb zowel het knipplaatje als de stempel van de schaatsende Daisy gebruikt, Ddk3211 Knipvel Don & Daisy Christmas 1 en Daisy Pirouette DDS3336. Verder: Pk9098 Jingle Bells; PB7040 Hello Sweet baby; Pk9107 Paper bloc Don & Daisy; Col1342 Corner and winter sentiments UK; strookje kant, plakparels en iets wat ik niet vaak doe, enkel genaaide steekjes onderaan ter afwerking.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

7 opmerkingen:

  1. Deze ronde kaart is ook leuk geworden.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een ontzettend leuke kaart Gina!!
    Echt super gaaf gedaan de verschillende strookjes papier lint/kant, de steekjes en de steentjes.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gina wat een schitterende kaart! Je hebt de materialen zo mooi verwerkt! En de steekjes zijn super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is such a pretty card Gina, your image is beautiful.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel tof kaartje, mooie materialen en leuk zo in het rond!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow Gina ,das ist eine tolle wunderschöne Karte ,zauberhafte Idee!
    Liebe Grüße deine Gudrun

    BeantwoordenVerwijderen