Volgers

maandag 8 december 2014

"Ik zie ze vliegen"

... dit is het thema bij het Cards and Scrap blog...
http://www.cardsandscrap.nl/2014/11/kaartenuitdaging-224.html

Wat willen ze zien? Vogels, bijen, lieveheersbeestjes, vliegtuig/helikopter, luchtballon of een vlieger...als't maar kan vliegen...
 
Ik heb een vlindermal van Marianne Design, dus dacht ik hiermee een kaartje te maken... Een vlinder op een bloem... Het ideetje van de bloem heb ik van het blog van Irma
 
Dit is trouwens het eerste kaartje waar ik naald en draad voor boven heb gehaald! Het leek me leuk om de rand van de mal te versieren met een pareltjesrand.
 
Verder gebruikt: papier van Docrafts Papermania Capsule Bexley Black; Lr0327 Creatable Anja's Circle bewekt met Distress Ink Weathered Wood; Cr1205 Craftable vlinder; plakpareltjes en gewone pareltjes
 
Dit is mijn kaartje geworden voor de challenge:
 
 

 

4 opmerkingen:

  1. Geweldig mooie kaart, Gina!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een prachtige kaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gina wat een kunstwerk zeg ... Schitterend die vlinder met die pareltjes op en wat heb jij die mal knap bewerkt ... Een heerlijk kaartje ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen